Zespół Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Białogardzie

Wycieczka do Wolińskiego Parku Narodowego uczniów z Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Białogardzie.

Uczniowie Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Białogardzie wzięli udział w wycieczce do Wolińskiego Parku Narodowego. Swoją przygodę zaczęliśmy w Trzęsaczu, gdzie zwiedziliśmy pozostałości po gotyckim kościele nad klifowym urwiskiem. Potem złożyliśmy wizytę w rezerwacie żubrów. W Muzeum Przyrodniczym Wolińskiego Parku Narodowego oglądaliśmy bogactwo fauny i flory, budowę geologiczną wyspy oraz bałtyckie bursztyny.

Dotarliśmy również do Wapnicy, gdzie w wykopie po dawnej kopalni kredy znajduje się piękne Jezioro Turkusowe, zachwycające niebywałą barwą. Weszliśmy także na punkt widokowy – Wzgórze Zielonka. Marsz dla niektórych okazał się wyzwaniem, ale piękne widoki zrekompensowały trud wędrówki.

Kolejnym punktem naszej wyprawy były Międzyzdroje, gdzie przeszliśmy Promenadą Gwiazd i zobaczyliśmy odciski dłoni gwiazd polskiego kina. Następnie plażą dotarliśmy na molo.

Do Białogardu dotarliśmy po godzinie 19. Uśmiechy, które nie schodziły z twarzy zarówno uczniów jak i nauczycieli świadczyły o tym, że wycieczkę należy zaliczyć do bardzo udanych.

Organizatorzy: Izabela Krajewska, Renata Berg

Zegar

Copyright © 2024 Zespół Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Białogardzie Rights Reserved.