5 marca 2019 roku w naszej szkole odbyło sie spotkanie z panią policjantką Kingą Plucińską- Gudełajską. Spotkanie zorganizowano z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu.
Podczas zajęć uczniowie dowiedzieli się jakie niebezpieczeństwa mogą nas spotkać w Internecie oraz jak się przed nimi ustrzec. Lekcja miała również na celu promowanie pozytywnych zachowań w sieci. Spotkanie zorganizował Szkolny Klub Europejski. Dziekujemy:)
4 grudnia 2018 roku w naszej szkole odbyło się spotkanie Klubu Europejskiego pod hasłem - "Mikołaj w Holandii". Gościem specjalnym był Sinterklaas i jego pomocnicy. Uczniowie dowiedzieli się jak wyglądają mikołajki w Holandii. Otrzymali w prezencie słodycze i zaproszenie na wycieczkę do Hagi. Dziękujemy!:)
22 października 2019 roku Szkolny Klub Europejski zaprosił uczniów starszych klas na spotkanie pt.” Obchody święta zmarłych w Europie i na świecie”. Podczas spotkania obecni dowiedzieli się o obrzędach i obyczajach jakie są praktykowane między innymi w takich krajach jak: Francja, Słowacja, Ekwador, Meksyk, Bułgaria, Hiszpania. Uczniowie z zaciekawieniem słuchali o panujących w różnych krajach zwyczajach.
Dzisiaj także w poczet nowych członków Szkolnego Klubu Europejskiego, który jest prowadzony przez panią Izę Krajewską i panią Renatę Berg, zostali uroczyście przyjęci uczniowie klas: 5,6 i 7.
GRATULUJEMY!
9 października 2018 roku odbyły się w naszej szkole wybory do Samorządu Szkolnego. Uczniowie wraz z nauczycielami głosowali, tak jak w wyborach na swoich kandydatów. Po podliczeniu głosów wybrano nowego przewodniczącego: Dawida Fijałkowskiego oraz zastępcę: Łucję Smolarską. Gratulujemy!!!
Samorząd Uczniowski jest wewnątrzszkolną powszechna organizacją uczniów, opartą na zasadzie ich aktywnego udziału w organizowaniu zespołowego życia w szkole. To współgospodarz, przedstawiciel i rzecznik młodzieży na terenie szkoły.
Struktura Samorządu Szkolnego i formy jego działania mają sprzyjać włączaniu ogółu uczniów w życie społeczne szkoły powinny, więc być urozmaicone, atrakcyjne i rozwijać się odpowiednio do potrzeb dzieci upośledzonych umysłowo i stopnia ich wyrobienia społecznego. Uczniowie wiedzą, ale i odczuwają, że ich inicjatywa i aktywność w organizowaniu różnorodnych poczynań są mile widziane i cenione.